onsdag 19 augusti 2009

Fröken Duktig?

Nu så. Nu är intervjun avklarad. Jag vet inte hur det gick. Faktiskt så har jag ingen aning alls, för det kändes stundtals jättebra och andra gånger så kändes det helt åt skogen. Nåja, det är bara att vänta och se.

Det var dock skönt att få komma iväg och "visa framfötterna" lite. Jag behövde det. Jag behövde en spark i baken för att ta mig ur min latmask-lunk som jag hamnat i. Därför ska jag nu leka duktig och ta tag i mitt liv.

Jag börjar med att skriva en krönika (som ni måste läsa när det publiceras!), plugga lite, och sedan träna ikväll. Välkommen, effektivitet!

2 kommentarer:

livetoday sa...

naj det blir ju inte det ;)

Du har så rätt så. Om man inte är nöjd själv så spelar det inte så jättestor roll vad andra tycker..SÅKLART VI KOMMER FIXA DET!!! och jag bara längtar efter den dagen då vi ställer oss på vågen och våra mål siffror visas :D IIIIIH

Jenna sa...

Jag ser verkligen fram emot att bli färdig, och du gjorde mig precis extra peppad :D

vad för intervju var du på? :) Hoppas det gick bra.

kram