lördag 1 augusti 2009

Höstäpplen.

(Dagens frukost! Vaniljyoghurt, frusna jordgubbar och ett äpple. Nu blir det tokspurt mot mobiltelefonen; 2.9 kilo kvar!)

Det är så grymt gott. Riktiga höstäpplen alltså, sådana där som smakar höst. Hittade sådana på Konsum för ett par dagar sedan, och nu vill jag äta dem hela tiden!

Frukosten blev ett sådant, vaniljyoghurt och frusna jordgubbar.

Jag har sovit bort typ hela dagen (till 14.00!!), trots att jag ställde klockan och planerade att plugga innan jobbet... Somnade iofs inte förrän 5.30 imorse, så det är väl kanske inte så konstigt?

Nu är det snart jobbdags, och imorgon blir det nog ett sim-, spinn- eller styrkepass innan jobbet hoppas jag. Vet fortfarande inte om jag är sjuk eller inte.

Förresten så löste det sig med tvätten! Hämtade den idag, och allt fanns kvar!

Inga kommentarer: