onsdag 26 augusti 2009

Stress, och bra träningspass.

Jag har redan stressat upp mig inför hösten. Och våren, för den kommer se likadan ut. Jag är så rädd att jag inte kommer hinna med allt jag ska göra, och rädd för att saker som jag vet väntar längre fram (och som är negativa) kommer förstöra allt det braiga.

Jag spelade piano idag och insåg hur mycket jag tappat sedan i våras. Usch och fy. Nu gäller det att öva... Jag ska bara hitta tiden till det...

Egentligen så tror jag nog att allting kommer lösa sig på ett bra sätt. Jag måste bara växla upp tempot lite nu!

Träningen idag gick alldeles strålande! Stundtals var jag verkligen helt slut, men det kändes som att jag fick en extra dos energi efter halva klassen (Combat) och jag körde verkligen skiten ur mig själv! Härligt! Det är konstigt att kroppen orkar med så pass mycket, även under fastan :) Bra jobbat, kroppen!

Imorgon är det skola, skriva papper på nya jobbet, StreetDance på Sats, och städning här hemma. Och pianospel, helst.

(Förresten, du Saarah ville ha min mailadress! Den är cie.rozenqvist@heltekologiskt.se. Ni andra får självklart också maila, om ni vill :P)

Inga kommentarer: