torsdag 27 augusti 2009

Hoppsan. Jag ändrar mig.

Efter att nästan ha svimmat, plus att jag känner av att hjärtat krånglar och pacemakern jobbar för fullt, så bryter jag fastan. Eller ja, jag äter ett mål mat nu innan träningen i alla fall, och sedan fastar jag vidare imorgon under dagen. Eventuellt blir det en matbit med min nya, härliga klass under kvällen imorn, och då vill jag ju vara med, så vi får se hur det blir!

Det mest ironiska är, att nu är jag inte alls sugen på något ätbart längre. Suget var nog mest stress egentligen, och efter lite vila och en kopp buljong så försvann det helt och hållet! Men, kroppen behöver någon form av energi i alla fall.

Nu känner jag att jag behöver äta, men det blir självklart "ren" mat, och kalorisnålt. Mat som inte stör utrensningen, alltså :)

Tanken med fastan är ju inte att jag ska må dåligt och att mitt hjärtfel ska påverkas, utan tvärtom :)

Ikväll blir det BodyPump istället för StreetDance, jag känner nämligen för att få känna musklerna arbeta ordentligt :)

Inga kommentarer: