onsdag 19 augusti 2009

Kvällsfika!

(Onyttiga saker känns lite nyttigare när de är ekologiska! Och nästan allt vi kvällsfikade idag var faktiskt ekologiskt... Bra, eller hur?)

Vilken mysipysig kväll vi har haft!! Först låg både Rufs och jag i sängen och läste (han pryltidning och jag Camilla Läckbergs senaste) och pratade massor om framtiden, sedan promenerade vi till Konsum och handlade ekologisk chokladdryck till vårt kvällsfika. Eftersom Rufs är världens bästa kille så fick jag se på Greys Anatomy till fikat, och bättre än så blir det liksom inte :) Han gillar ju inte Greys, men nu (två avsnitt senare) när han skulle gå och lägga sig så tror jag nog han börjar falla han också... "Om du inte ska se fler avsnitt nu så kan du väl stänga av, så vi kan titta klart imorgon?" Hehe ;)

Imorgon ska jag upp i ottan för en, hör och häpna, anställningsintervju! Och nej, jag har inga som helst planer på att sluta som assistent för jag trivs hur bra som helst där, men jag behöver lite fler timmar bara eftersom jag ska spara så mycket pengar jag bara kan i höst. Så, håll tummarna för mig klockan 9 imorgon bitti!

Nu är jag dessutom frisk nog att träna, så imorgon blir det Combat för hela slanten. Ååååh, vad jag längtar!!

Inga kommentarer: