onsdag 19 augusti 2009

Huvudvärk är kvällens tema.

Ajajaj! Huvudet gör ont och jag ska snart lägga mig och sova. Combaten gick bra, förutom ett litet missöde med en tampong... Mer än så tänker jag minsann inte berätta här. :P

Hur som helst så var det riktigt stor skillnad att träna utan betablockerare, mot att träna med. Det är så mycket skönare utan dem!! Riktig pulsökning och riktig trötthet. Sådant gillar jag! Jag inbillade mig dock att det var helt okej att inte köra fullt ut, efter den jävla feber- och halsonthistorian... Och jag antar att det faktiskt var helt okej också. Lite mjukstart måste man ju få!

Rufs och jag har kvällsfikat med mackor och O'boy, och jag har faktiskt ätit ett par naturgodisbitar också... Ganska dåligt av mig att jag liksom "passar på", bara för att jag vet att jag ska fasta 5 dagar fr.o.m. måndag! Helt fel!

Oh well. Nu ger jag upp och knyter mig. Skriver osammanhängande och ointressant i alla fall, och huvudvärken blir bara värre av att sitta vid datorn... Imorgon ska jag på pacemakerkontroll på morgonen, och på kvällen blir det ett Funk-pass! Godnatt!

1 kommentar:

Duchess sa...

Box på måndag it is! Dock börjar jag jobba halv fem på morgonen och med fastan kan det bli lite tufft. Men man får helt enkelt ta tag i sig själv :P