fredag 21 augusti 2009

Bullen är svullen.

(Jag ser ju helskum ut!! Och skitsur, men det är jag inte. Men varför, varför, varför svullnar mitt ansikte upp till en boll vissa morgnar? Och även händerna och fötterna?!!)

Efter en bra dag, så kommer en dålig. Så är det med mig i alla fall, tydligen. Vaknade alldeles svullen och snurrig i skallen. Varför är det så vissa dagar? Jag tycker inte om det!

Nu har jag i alla fall fått i mig lite frukost (vaniljyoghurt, müsli och ett äpple) och ska bege mig mot biblioteket och kåren.

Trots effektiviteten igår kväll så är jag totalt förvirrad och har ingen koll på någonting... Det får bli en organisera-dag idag, innan jobb och combat. Och jag som behöver plugga... Suck.

Jag är inte så deppig som det verkar, jag vill mest få klaga av mig lite ;)

Inga kommentarer: