måndag 24 augusti 2009

Fasta, Dag 1.

(Största delen av min kost, fem dagar fram över. Förutom lådvinet till vänster då. Det tar vi en annan gång istället...)

Så, nu har alltså fastan börjat. Jag var och hämtade paketet på posten nyss, och nu håller jag som bäst på att inta min frukost, som består av 1.5 dl äpplejuice och en kopp ört-thé :)

Det ska bli spännande med dessa fem dagar, och jag förväntar mig både positiva och negativa effekter. Positiva så som att min kropp kommer ha lättare att ta upp näring när fastan är över, att jag förhoppningsvis kommer känna av mina magproblem mindre, att min sömn blir bättre, o.s.v. Negativa effekter tror jag kommer visa sig i form av huvudvärk, dåligt humör och en hel del finnar och annat otrevligt i ansiktet :)

Ikväll blir det BodyPump, så givetvis kommer det slinka ned lite fast föda ikväll också.

Inga kommentarer: