tisdag 25 augusti 2009

Okej, så här blir det:

(Först och främst - tack "J" för din jättejättefina kommentar! Den värmde verkligen! I inlägget jag skrev menade jag inte på något sätt att jag tvivlar på min förmåga, det var inte det som var grejen. Jag menade bara att det tog hårt på mig att jag kämpade som ett djur, utan att få utdelning för det. Men, härligt att höra att jag inspirerar dig! Det gör mig väldigt, väldigt glad!)

Det blir alltså ett år till på Folkis för mig. Musik, en kurs som kallas "Projekt" där man får göra i stort sett vad man vill (inom vissa ramar, naturligtvis), Matematik B och förhoppningsvis Naturkunskap B. Naturkunskapen krockar med musiken på schemat, men jag hoppas det kan lösa sig ändå på något sätt. Förutom Folkis så kommer jag även läsa distanskursen på Växjö Universitet (Kreativt Skrivande), eftersom jag så gärna vill gå en skrivkurs samt få inblick i hur det är att studera på högskola.

Dessutom ska jag jobba på det nya jobbet (som är som besöksbokare åt ett stort och välkänt företag som sysslar med bl.a. försäkringar), jobba på det gamla jobbet, jobba lite på Haket och så ska jag naturligtvis träna! Min förhoppning var ju att kunna köra 5 pass/vecka i höst, men så kommer det inte bli. Det blir 3 pass ena veckan och 4 pass den andra veckan, and so on.

Det kommer nog bli bra det här.

1 kommentar:

Linda sa...

Det tror jag också även om jag blir helt matt bara av att läsa om allt du ska ta dig för i höst. Låter som en toppenhöst
kram