söndag 16 augusti 2009

Snor. I hela ansiktet.

Det onda i halsen har förökat sig och sitter nu även i örat, febern håller sig på samma nivå, magen krånglar och vill inte behålla maten och imorse vaknade jag med snor i hela ansiktet. På riktigt. Det hade liksom runnit och skapat en skulptur av något slag, på läppen och delar av kinden, och medan jag sov så torkade det fast där. Fy fan vad äckligt det var. Jag hoppades att Rufs inte skulle ha sett något, men jo då, det gjorde han allt... Undrar om han fortfarande älskar mig?

Jag vill vara ledig imorgon och ligga i soffan hela dagen och dricka thé och se på SATC, men det får jag inte för jag ska jobba.

Jag längtar till gymmet så jäkla mycket och jag hoppas verkligen att jag får mer resultat nu när jag sätter igång än vad jag fått hittills. Utan betablockerarna kanske det blir lite fart på förbränningen...

Jag räknar med att vara träningsduglig på tisdag igen. Hoppas jag, i alla fall.

3 kommentarer:

Jennie - Mitt liv som mig sa...

Får tacka för tipset =)!

Lisa sa...

Svar:
Jag tycker att det låter väldigt lågt? För en tjej som väger 60 kg skulle det bli 1440 och det låter orimligt lite men det är lätt att glömma att det handlar om energibehov när man ligger HELT STILLA! =)
Tack för att du håller med om att protein är skitviktigt!

Linda sa...

Stackars dig som fortfarande är sjuk, tycker nog det är dags för dig att må bättre nu.
Varför slutar du med betablockare och hur påverkar det ämnesomsättningen, är det pga av dem du kännt dig så svullen?
kram