torsdag 6 augusti 2009

Igenkänd!

Haha! "J" som kommenterade på förra inlägget, kände tydligen igen mig på stan idag! Rätt coolt faktiskt, även om jag har lite issues när det gäller sånt där :) Det har jag även när det gäller någon jag känner! Om någon säger "jag såg dig på stan idag", så börjar jag genast fundera över vad för konstiga saker jag måste ha haft för mig, precis när den personen såg mig... Jag tror nämligen att jag ser väldigt lustig ut när jag tror att ingen ser mig... Eller så ser jag sur ut. Det gör jag ibland, även om jag inte är det :)

Dessutom så vet jag att jag såg galet skabbig ut idag, för jag var så jäkla trött och iklädd träningskläder, haha! Osminkad och utan plattat hår också. Fast å andra sidan... jag skriver ju mest om träning här i bloggen, så det kanske bara passar bra?! ;)

Känns hur som helst lite coolt att jag har blivit igenkänd :) Kom fram och säg hej nästa gång!

1 kommentar:

J sa...

du åkte buss, såg mest fundersam och söt ut :)