torsdag 6 augusti 2009

Louise är typ....asgrym!

Nu har Louise kört sitt första spinningpass, och jag hade verkligen inte gissat att det var hennes första pass, om jag inte vetat att det var det, om man säger så :)

Hon verkade inte ett dugg nervös, och hon hade stenkoll på allt, och gruppen var verkligen tacksam som första grupp att köra för. Louise är asgrym, så enkelt är det!

Nu ska jag äta middag, och sedan spela Harry Potter eftersom Rufs har varit och köpt tre (!) Potter-spel idag :) Han har redan ett sedan tidigare, och jag var helt beroende ett tag, haha! Tv-spel är faktiskt rätt så roligt :)

2 kommentarer:

J sa...

jag tror att jag såg dig idag, på en buss vid brunnsparken. det var en konstig känsla, men jag log lite för att jag i hemlighet kände igen dig.

Duchess sa...

Du är grym du med, tack för att du kom!!