onsdag 19 augusti 2009

Diskussioner vid lunchtid.

(Gottigott! Min supergoda quornfärssås och pasta, och några saltgurkor. Rester från gårdagens middag, med andra ord. Och ekologisk blåbärsdricka! Det är bra för minnet och synen, säger Rufs!)

Jag och Rufs pratade om den stundande medlemskvällen för Friskis-medlemmar, som ska äga rum på Stadium i Nordstan. Man får 15 % rabatt på hela sortimentet, och jag berättade att när vi hade sådana medlemskvällar när jag jobbade på Fysiken, så slogs folk nästan om varorna.

Rufs: "Ja, folk har ju sådan där Ullared-mentalitet. 'Jag skulle kunna döda min farmor för den där', liksom."

Höga tankar om svenska folket har han minsann ;)

Hur som helst så ligger lunchen/middagen i magen nu, och Rufs och jag ska ned på stan en sväng innan det är dags för Combat för min del. Mina träningsbyxor är dock spårlöst borta, vilket gör att jag måste träna i tighta, korta byxor, och det tycker jag inte alls om. I alla fall inte när det gäller Combat. Nåja, det får gå.

1 kommentar:

fettoflicka sa...

vilken härlig blogg! kommer lätt följa den i min viktkamp. Har också en viktblogg, så kolla gärna in:)