tisdag 25 augusti 2009

Fasta, Dag 2.

Det har gått bra även idag! Jag har verkligen varit hungrig som en varg, men det har fungerat ändå. Lite svårt blev det ju att följa ordningen på schemat, i och med min plötsliga skolstart... men jag pusslade ihop det bra i alla fall. Innan träningen (SatsDans) så kände jag mig grymt svag och skakig, så jag åt faktiskt ett äpple till buljongen som stod på schemat, och efter träningen blev det likadan soppa och brödbit som igår.

Jag har fått lite mysiga finnar och lite gosig huvudvärk idag också, så jag antar att det börjar hända grejer! Nu ska jag dricka fastethé och sedan lägga mig tidigt :)

4 kommentarer:

Carita sa...

men e inte 54 kg för din längd lite för lite?

jag vet att jag ska ligga runt 63 kg och är 161.. kort.
mitt första delmål är ju 69 kg. vill ligga där på 63, så lite vägde jag för två år sen men då åt jag inget heller...

vad e det för fasta du kör med?

simone sa...

Sv: Då låter ju soppan som et bra elternativ du :) Men om poängen med fastan förstörs med soppan är det väl egentligen lika bra att låta bli - eller inte träna alls? :)

Carita sa...

Shit, du lär bli hungrig som en varg, du får berätta sen om hur det gick med fastan. :)

Jag skulle nog bli tokig utan nåt ordentligt att äta *s*
Ha en trevlig kväll!

simone sa...

Av: aah, I seee! Jag kommer faktiskt inte ihåg något om fastan sen gymnasiet, in och ut som allt annat vi fick lära oss^^ Seegt med finnar där du, jag avskyr det, måste alltid pilla och få ärr^^