fredag 21 augusti 2009

Lunchdags och biblioteksbråk.

(Dagens supersnabba lunch, som jag lagade till både Rufs och mig. Couscous, light-feta, mozzarella, sallad, tomat, paprika och en klick ajvar. Snabbt, gott och nyttigt! I förrgår när jag körde combat, så hade jag ätit pasta innan, och jag kände att jag faktiskt tränar bättre på lite mer (och av bättre kvalitet) kolhydrater på dagen. Så det kör jag på nu.)

Jag berättade ju förut att jag på något konstigt sätt hade en skuld på nära 600 kr till biblioteket, för en bok som jag vet att jag har lämnat. Skulden betalade jag förra månaden och nu skulle jag fixa mitt bibliotekskort, men gissa vad?! Nu hade jag en ny skuld - på samma bok!! 360 kr. Jag fattar ingenting. Eftersom jag är så fattig fick jag låna av mina sparpengar. Mina sparpengar var 400 kr. Jippi. Nu har jag ett bibliotekskort i alla fall, och har registrerat mig hos kåren också.

Lunchen ligger i magen, och snart är det dags för Combat. Har träningsvärk i magen efter gårdagens 4 magövningar på gymmet. Känns rätt gött, måste jag säga :)

1 kommentar:

Linda sa...

Tack för att du gjorde mig uppmärksam för att jag skrivit fel, visst heter han Anders ;).
Vad irriterande med Biblioteket med skönt att du fått fixat ett kort iaf.