fredag 28 augusti 2009

Så trött, så trött, så trött.

Oj. Det blev visst en riktig slö-dag för mig... Träningen blev väldigt lugn, men det var skönt att röra på sig i alla fall. Jag har faktiskt ätit lite godis idag. Fast hyfsat bra godis, och det är ju fredag, och jag är jättetrött och orkar inte fasta. Dessutom ska jag dricka öl med min klass.

Dåligt samvete finns inte på kartan, för jag tycker jag är ganska grym ändå som fastat i 3.5 dagar, tränat, börjat skolan, knappt sovit och stressat som en gris. Och det känns att kroppen mår bättre nu. Nu ska jag inte förgifta den med massa färgämnen och halvfabrikat mer.

Nu: Duscha, och sedan möta klasskamrater på Järntorget.

2 kommentarer:

Frida sa...

Hej Hej :)

Den privata bloggen håller jag till personer som jag känner privat än så länge, hoppas det är lugnt.

Bullen sa...

Varför fastar du?