måndag 31 augusti 2009

Sova! Det är vad jag ska göra nu.

Herre min skapare vad jag är tröttis! Ögonen går nästan i kors.

Det var roligt att titta på fotboll, särskilt eftersom Rufs brors lag vann med 4-0 :) BodyPumpen var också rolig, men jag befarar träningsvärk i biceps imorgon, eftersom jag och Rufs bror körde lite utmaning och lade på lite mer än vanligt. Jag klarade det i alla fall, med fem kilo på varje sida. Bra gjort, Bullen!

Mat blev det också på kvällen; de andra åt kanin (usch, det låter ju så hemskt att jag vill gråta, ärligt talat) och jag fick veggieschnitzel. Till det blev det potatis, rödkål (det är ju bara galet gott) och sallad, och lite av rörorna som var kvar från igår. Jag smaskade även i mig ca 50 g mörk choklad (70%) på kvällen, eftersom jag hade ett sötsug som inte var av denna värld när vi åkte iväg och hyrde film :)

Imorgon ska jag prova en helt ny träningsform! I alla fall så är den ny för mig. Kettlebells. Det verkar riktigt flummigt men sjukt jobbigt och roligt, så jag tror det blir hur skoj som helst! Nu väntar dock sängen. Jag är ju så trött att jag inte ens kan formulera en mening... Godnatt!

1 kommentar:

Lisa sa...

5 kg i biceps i body pump är jättestarkt! Du är cool!