onsdag 5 augusti 2009

Morötter! Och dip, that is.

Man borde äta morötter och kolla på Greys Anatomy oftare! Morötter med dip alltså. Fasen, vilket toppensnack det är!

Kom nyss hem från Louise och hennes katt, och ska alldeles strax hoppa ned i bingen och sova. Skönt! Träningen gick helt okej, och även om SatsDans inte är så värst högintensivt så kändes det som att det räckte för idag. Blev ju rätt hårt igår, och kommer bli hårt även imorn, då det är dags för Combat igen. Jag kände verkligen hur mycket jag saknar att dansa, så nu funderar jag starkt på att köpa kort på Dansforum i höst. Om jag har tid. Det är ju så mycket jag vill hinna med!!

Nu ska det sovas. Imorgon lovar jag mig själv på heder och samvete att plugga som en galning.

Godnatt!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja den var verkligen god. Kommer absolut att göra den igen. :)

Det känns som att produkter innehåller socker utan att det ens står på innehållet. Sen är ju mejeriprodukter rätt söta i sig iom laktoset men det är ju ändå inte samma slags socker som sackaros. Eftersom jag inte utesluter fett på samma sätt som socker så tycker jag att 2% var bra, jag gillar när den är krämig. Jag tror inte att jag hade blivit mätt om jag uteslöt mer fett eftersom jag utesluter väldigt mycket kolhydrater, dock inte allt.

Du är så himla duktig på att träna! Jag kan knappt bärga mig till jag kommer igång nu i höst. :)

Duchess sa...

Ja mums vad gott det var! Det får vi verkligen göra om. För du måste ju se mer Greys :P