tisdag 4 augusti 2009

BodyPump

BodyPump är fortfarande verkligen min grej. Jag älskade att instruera det, och jag älskar att träna det. Två BodyPump-klasser i veckan måste jag se till att hinna med, för det är verkligen en favorit!

Lyckades köra ganska tungt idag (förutom på ben, eftersom de har gått och blivit till spaghetti på sistone. Får man vara så svag som jag?!) och det kändes riktigt gött, även om jag stundtals ville dö :P

Imorgon blir det SatsDans, och på kvällen ska Louise och jag maratontitta på Greys Anatomy. Najs! Apropå Louise så kör hon och jag socker-utmaning fr.o.m. nu! D.v.s. totalavvänjning från allt vad socker och sötsaker heter :) Gött att ha någon att peppa och bli peppad av - det kommer bli kanoners!

Eventuellt så blir det lite styrka på förmiddagen imorgon också, tillsammans med Rufs, så nu måste jag verkligen sova.

Som ni märker så kommenterar jag inte mina usla resultat på mätningen, men det är bara för att jag är så besviken. Iofs kunde det väl ha varit värre.

Godnatt.

1 kommentar:

Anna sa...

Åh ja, det hade ju vart kanon om vi kunde peppa varandra. Hur har det gått för er efter första dagen såhär? Jag klättrar redan på väggarna kan jag säga och har knappt sovit inatt. Jag var inte alls beredd på att det skulle märkas så snabbt! Trodde jag skulle känna mig lite sugen igår men fick världens huvudvärk redan vid åtta på kvällen. Galet!