tisdag 4 augusti 2009

Morgon!

Trots att regnet öser ned utanför fönstret, så är det här en bättre morgon än på länge!
Jag är ett vrak av trötthet, men Rufs gör allt lite bättre på sitt eget lilla vis, och plötsligt blev den här morgonen mycket mer spännande ;)

Dessutom så tycker jag om när jag är hungrig när jag vaknar. Jag brukar aldrig vara fysiskt hungrig på morgnarna längre, utan mer äta för att jag borde och för att jag är sugen, men nu är jag faktiskt riktigt hungrig så nu blir det till att äta frulle!

Hej på en stund!

2 kommentarer:

Smalbloggen sa...

Hej
Tack för tipset om din blogg.

Jag älskar att vakna hungrig. Eller jag tycker alltid om att vara hungrig. Det känns som att man gör ett bra jobb då.

Lycka till med allt.

Anna sa...

Det bästa som finns är ju när man är hungrig på riktig mat efter ett träningspass, åtminstone jag äter med gott samvete och njuter av det jag tuggar på. :)

Vad skönt att det räcker med ett träningspass för att slippa sötsuget! För min del är det mer psykiskt efter jag har tränat, att jag inte kan förstöra det nyttiga jag har gjort för kroppen genom att äta sött direkt efter. Snart kommer jag igång med träningen också, gymmet här ska öppna nu i augusti så jag ser fram emot lite bodypump också. Har iof aldrig testat det innan men nångång får vara den första. :)

Hoppas denna dagen går bra för er båda!