torsdag 20 augusti 2009

Effektivitetsryck!

Hm... Ett bra danspass kan verkligen få fart på mig, tydligen :) Funken blev alltså en dansaerobic, på grund av någon schemaändring, men det var ett grymt pass och jag var helt slut efteråt :)

När jag kom hem var jag alldeles endorfinhög och sprallig, och gjorde massa nyttiga saker! T.ex. gjorde jag en budget för höstterminen, räknade ut exakt hur många timmar jag kan jobba på varje jobb (om jag nu får det nya...) innan jag tjänar för mycket enligt csn, jag kontaktade en vän jag inte träffat på över 2 år, jag betalade räkningar, fixade kvällsfika, kollade upp saker inför skolan... Ja, massa grejer helt enkelt! Tänk om jag kunde vara så effektiv när jag pluggar till högskoleprovet, vad bra det skulle gå då!

Imorgon blir det en promenad på morgonen, till biblioteket för att försöka skaffa mig ett lånekort (de har varit lite kinkiga med det, i och med mina anmärkningar) och så ska jag registrera mig på kåren. Sedan blir det combat, en del plugg, och så karaokejobb på kvällen. En skön dag, hoppas jag!

Kom ihåg att läsa min krönika om ni inte redan gjort det! Ni hittar den här!

Inga kommentarer: