fredag 14 augusti 2009

Kan själv!

Ja, det kan jag faktiskt :) Anmärkningar till trots så lyckades jag idag faktiskt handla en alldeles egen iPhone! Det ni!

Det är faktiskt sant. Jag står på abonnemanget själv, räkningarna kommer hem till mig, och de dära kreditutgivarna verkar alldeles övertygade om att jag är betalningsduglig, för tydligen får jag ta upp till 4 abonnemang hos dem! Varför jag nu skulle vilja det? Det räcker ju alldeles utmärkt med ett!! Vilken känsla det var att faktiskt få teckna ett abonnemang!! Jag trodde det skulle vara kört, men jag provade ändå, och det visade sig vara värt det! Jag lovar att det var som att fylla 18 igen, haha! Lite mer accepterad, lite mer ok i samhället, lite mer "riktig människa". Så kändes det. Om tre veckor får jag telefonen, så jag hinner ned till mina 65 till dess. Lovar. :)

Läkarbesöket gick förresten ok. 111 i HB och nu ska de göra datortomografi på min stackars mage. Dessutom ska jag sluta med betablockerarna, för träningens skull. Hm... Vi får se hur det känns att vara utan, om ett par dagar.

Nu ska jag ta min feber och bege mig till Haket för lite karaoke-jobb! Partyparty, typ. Håll tummarna för att jag inte faller ihop i en liten hög...

Inga kommentarer: