söndag 23 augusti 2009

Söndagsmys!

(Godis, Brämhults Lemonad och Greys Anatomy = riktigt skön söndagskväll! Tyvärr så var ingen av gottigheterna ekologiska...men så hade vi ju inte handlat dem själva heller...)

Personalfesten blev riktigt lyckad! Jag och tjejen vi alla jobbar hos höll i festligheterna, och våra kolleger (och deras medhavda sällskap i form av vänner eller partners) fick springa runt på stan och utföra olika tokiga uppdrag medan vi två softade omkring på stan. Ibland är det gött att vara den som bestämmer, haha! Alla klarade sina uppdrag, alla verkade ha haft roligt, och vi lyckades utse en vinnare - så jag antar att man kan säga att det blev hur bra som helst!

Middagen var också trevlig, men jag kom fram till att pasta nog inte är min grej i alla fall. Det smakade väl gott, men inte lika gott som något annat nog hade varit, eller hur man nu ska säga. Fast mozzarellaosten och själva såsen var ju god, så jag är nöjd ändå :)
Nu på kvällen blev det lite mys framför Greys Anatomy (Rufs har också börjat gilla det nu. Mycket bra!) och en del godis som jag fick med mig från personalfesten. Är det helg så är det, eller hur?
Imorgon börjar fastan, och jag är riktigt taggad! Louise ska också fasta ett par dagar, så blir det tungt får vi väl peppa varandra. Det ska bli riktigt skönt att rensa kroppen igen, men eftersom jag vill kunna träna under dessa fem dagar så kommer jag äta en del fast föda också. Bara "ren" mat som kroppen lätt kan ta hand om, naturligtvis, så att det inte stör utrensningsprocessen. Att träna och fasta helt och hållet är verkligen ingen bra idé.
Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, innan det är dags att sova. Nattinatt!

Inga kommentarer: