tisdag 4 augusti 2009

Grannar, och sånt.

(Frukosten i morse! Lunchen blev likadan, fast med ajvar på ostmackan också, och en klementin till istället för yoghurten.)

Våra grannar har sexmaraton. Herre min skapare, vad de håller på! De kör flera gånger om dagen (eller ja, dygnet...) och tjejen skriker så att det hade skallrat i kristallkronan om vi hade haft någon.
VARFÖR stänger de inte fönstret??! Vi vill inte höra, och det vill troligtvis inte våra övriga grannar heller.

Hur som helst, så beger jag mig iväg till SATSDans nu, och sedan blir det Greys-race hos Louise! Jag är sjukt mätt efter jättelunch (1 kesomacka, 1 ost- och ajvarmacka, en klementin och ett äpple) så jag kommer säkert få håll på passet... Men det får gå!
Pluggat (lite) har jag gjort, och hunnit med att skriva under ett papper hos min arbetsgivare så att jag får mitt traktamente när vi åker till Sthlm på söndag. Bra!

1 kommentar:

Lisa sa...

Men det där är ju inte en jättelunch! Min dietist skulle säga att det var för lite. Suck!