torsdag 6 augusti 2009

8 månader!!

Jag lyckades äntligen kolla upp det där med mina betalningsanmärkningar och hur lång tid det är kvar. De har minskat lite i antal (ja, det var flera stycken. Jag skyller på att när man egentligen inte vill leva så spelar pengar och räkningar inte så stor roll.), och jag har inga skulder kvar. Det senare visste jag i och för sig redan, så klart.

Men, det bästa är att det verkar som att jag bara har 8 månader kvar i anmärkningsträsket!! Jag kommer inte precis fira med att köpa lyxprylar på kredit...men jag kommer känna mig lite mer som en riktig människa när de försvinner. Som ett riktigt avslut på en tråkig period, och som att jag på riktigt har kommit vidare. Underbart!

8 månader är faktiskt inte särskilt mycket, när man tänker efter...

Inga kommentarer: