måndag 31 augusti 2009

Illamående.

Igår innan jag skulle lägga mig så började jag må så grymt illa. Hela magen var i uppror, och jag blev snurrig och fick frossa. Jätteläskigt. Jag trodde det skulle gå över till morgonen, men icke. I morse mådde jag minst lika illa, om inte värre, men tänkte att det kanske skulle gå över om jag fick lite frukost i magen (jag ska vara minst dödssjuk för att hoppa över frukosten, det är bland det bästa som finns, det där med frukostätande). Jag åt frukost, men inte fan blev det bättre.

När jag sedan ringde till csn för att efterlysa mitt studiemedel som inte vill betalas ut, trodde jag att jag skulle kräkas den hjälpsamma damen rakt i örat. Fy helsike. Jag hann i alla fall hålla mig tills efter samtalet, men sedan fick toalettstolen ett besök. Usch. Jag hatar att kräkas.

Nu mår jag fortfarande illa, och magen gör ont, men jag har pillat i mig 25 g mörk choklad och tänker tvinga mig själv att bli "frisk" tills det är dags för Kettlebells.

Jag tänker inte bli magsjuk hemma hos Rufs pappa. Jag vägrar.

Inga kommentarer: