onsdag 19 augusti 2009

Bra start?

(Herregud! Jag ser ju gravid ut. På riktigt. Men Bullen har ingen bulle i ugnen, det är bara resultatet av för mycket semester...)
(Piercingarna (som knappt syns på bilden, iofs) fick jag inte ut. Undrar om de dömer mig på förhand nu, intervjufolket?)

1. Jag har ont i halsen igen
2. INGET i min garderob passar. Allt är för litet
3. Jag får inte ur mina piercingar.

Vilken lysande start på dagen, eller hur?

Och när jag fotade bilderna ovan så fick jag en chock över hur stor jag faktiskt är. Jag inbillar mig gärna att jag är mindre än jag egentligen är, jag antar att det är någon form av försvar, och när jag sedan får sanningen kastad i ansiktet så gör den fruktansvärt ont.

Den här dagen suger. Nu blir det skärpning.

4 kommentarer:

Jenna sa...

Låter kul att instruera så många olika slags klasser. Jag har till slut bestämt mig för Cykel. är inne i en riktig spinningperiod just nu :) och vill innan jag börjar Aerobicutbildningen gå på lite fler sådana klasser igen, eftersom de trots allt är basen i utbildningen, även om det inte är just Aerobic och Step som jag kommer att vilka instruera utan SatsCorePuls och PowerStep och dyl :)

Jag går SAFE´s utbildning. Var det även den som du gick under e2-tiden?

Lisa sa...

Du är INTE stor! Jag vet hur det känns men det sitter bara i ditt huvud!

livetoday sa...

VA?? jag tycker inte alls att du ser gravid ut!??? jag reagerade snarare, WHAT? ofta hon behöver gå ner i vikt! :)

livetoday sa...

upsi, jag råkade länka helt fel.. :D nu är det rätt.