söndag 18 oktober 2009

Trött Bulle!

Vin, tacos, massa choklad och en hel del härliga diskussioner bjöd den här lördagskvällen på, och nu ska jag krypa ned i sängen och sova. Mycket. Jag fastnade hemma hos Sigrid och gick inte hem förrän för någon timme sedan, så nu är det definitivt sovdags!

Det gick förresten hur bra som helst att köra 20 kg på knäböjslåten på Pumpen. Enormt skön känsla att kunna göra det igen!!

Nu måste jag verkligen krypa ned, har massa saker jag borde hinna med att göra imorgon... Godnatt!

3 kommentarer:

flipprig sa...

Hej, tröttnar du aldrig på att lägga ned så mycket tid på att fokusera just på MAT, mat blir väl snabbt standard?

laDesea sa...

Du är verkligen galet stark tjejen!! GRYMT bra jobbat. Blev förresten box för mig ändå, fast på ledarskapsdagen... så är väldigt glad att jag hoppade det i fredags. Annars hade mina knän mått dåligt.

kerstin sa...

sv: tack :) jaa jag tyckte den speglade rätt bra vad jag kände :) låter som en toppen lördag, hoppas du haft en bra helg :)