måndag 26 oktober 2009

Det blev ganska bra ändå...

(Mumsmiddag! Tänk att enkla saker kan vara så goda... Vitkål, vinäger, salt, avocado, keso och ajvar. Mmm! Ajvar är dock inte så bra, för det innehåller socker. Dumt.)

Den här dagen blev inte så dålig trots allt. Jag har mått skit och mina blodvärden har varit i botten känns det som, men på det hela taget så blev det ganska fint i alla fall!

Träningen gick bra, det gick bra på jobbet (både på morgonjobbet och kvällsjobbet!) och jag har fått ett spännande mail. Från SATS. De vill träffa mig för en intervju...

Det kommer bli världens jobb och kosta massa pengar att få ordning på mina licenser igen, men det är såååå värt det! Jag längtar ihjäl mig efter att instruera, och då särskilt BodyPump... Åh vad jag längtar!! Jag ska troligen träffa träningsansvarig i veckan, håll tummarna för mig :)

Imorgon blir det jobb 9-12, plugg mitt på dagen och storhandling på kvällen. Då ska ENBART LCHF-mat inhandlas, så det så! Jag väntar med fastan faktiskt, det känns ganska bra i kroppen just nu. Eventuellt blir det fasta nästa vecka istället.

Morgondagens träning består av ett "Steamy Windows"-pass. Man dansar med en BodyPump stång, tydligen. Det kommer bli sjukt spännande :P

Godnatt!

2 kommentarer:

J sa...

hahaha, det var nog ingenting med knät, det låste sig nog mest under träningen för nyss knäckte det till i det och nu känns det bra igen ;)

nu vill jag veta vad det nya jobbet (som inte är så nytt längre) som du fått beröm från är :)

soffan sa...

Lycka till på intervjun!!!