fredag 9 oktober 2009

Rekord!

(Allvarligt talat, jag måste göra något åt min lugg! Den växer så fort att jag inte ens hänger med...helt galet!)

Wohoo! Jag slog mitt personliga rekord på jobbet idag, och vann en tävling som vi hade :) En bra kväll, med andra ord!

Någon träning blev det dock inte, för jag hade en del skolarbete att pyssla med så det hanns faktiskt inte med idag... Jag är sugen på att testa SATS Flow, och jag kommer göra det nästa vecka, men det kändes inte värt det att sumpa en inlämningsuppgift p.g.a. det idag. Hade det varit en combat eller pump hade jag nog gjort det, men Flow...nja.

Imorgon blir det i alla fall Box tillsammans med Louise, och sedan på kvällen är det Haket-jobb. Resten av helgen är "ledig", vilket innebär träning, musikskrivande, högskoleprovspluggande, artikelskrivande o.s.v. o.s.v. o.s.v. Det borde innebära allt det i alla fall, men det enda jag är riktigt säker på kommer bli av är träningen :) Men men, jag ska nog lyckas skrapa ihop lite disciplin och utföra de där andra sakerna också...

Framstegen på jobbet idag gav mig verkligen en kick när det gäller allt annat också, och jag behöver det just nu. Välkommen tillbaka, motivation!

Inga kommentarer: