torsdag 22 oktober 2009

3.5 h.

Det är vad jag får sova om jag lägger mig nu. Bra jobbat, Bullen. Jag sov 4 h på dagen förut, så jag har liksom inte blivit trött än... Däremot kommer jag vara ett vrak hela dagen imorgon och jag MÅSTE gå till skolan (och jag vill gå till skolan, tro inget annat. Vi ska dansa Bollywood imorn!) oavsett hur trött jag är!

Min mage har gett upp igen och vägrar "ta hand om" maten, eller vad man nu ska säga, så jag tror det är dags för lite rening igen... 3 dagar fasta fr.o.m. måndag. Hade gärna börjat redan på fredag eller imorn, men att fasta under högskoleprovet är en dum, dum idé... Jag är tillräckligt förvirrad som det är, liksom :P

Idag gjorde jag något otäckt, förresten. Ni vet ju att jag längtar ihjäl mig efter att instruera igen? Jag pratade med platschef-Marcus på SATS Landala, och han tyckte minsann att jag skulle maila hans träningsansvarige, så det gjorde jag. Eller ja, jag mailade Marcus som skulle vidarebefordra mitt mail. Så nu har jag alltså sökt instruktörsjobb på SATS! Scary, men såååå roligt! Jag tänker på det dagligen, och det känns i hela kroppen hur mycket jag saknar instruerandet, och om det finns en enda sak som jag verkligen kan stå rakryggad och säga att jag är asgrym på - så är det just att instruera.

Håll tummarna för mig nu att de vill ha mig!!

Godnatt!

2 kommentarer:

Åsa sa...

På tok förlite sömn. :) Hoppas att du klarar av dagen bra!

laDesea sa...

Jag håller alla mina tummar och tår för att du ska få instruera igen!!!