torsdag 8 oktober 2009

Träning.

Jösses vad skönt det var att få träna idag! 30 min spinning och 25 minuter core blev det, och även om jag hellre hade kört 55 min spinning så kändes det bra! Jag mår så jäkla dåligt om jag inte får träna, så det är helt klart värt lite stress mellan jobb och skola för att hinna med :) Utan träning så får jag ont i ryggen och jag blir så extremt trött om dagarna, och det är definitivt inte roligt.

Imorgon ska jag prova något nytt, SATS Flow. Det är nog mer åt mental träning och stretch/yoga-hållet, men det är nyttigt med sådant också :) Fredagen bjuder på Box tillsammans med Louise, lördagen erbjuder BodyPump och på söndagen blir det nog spinning, om det inte finns något Combatpass att gå på... Jag är faktiskt ledig i helgen, och det är så himla skönt ur träningssynpunkt, eftersom jag kan gå på vilka klasser jag vill.

Nu ska jag krypa ned i sängen efter 3 avsnitt How I Met Your Mother... Rufs och jag har blivit helt beroende av den serien, och har köpt alla säsonger :P Inte lätt att lägga sig i tid då!

Godnatt!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Du får skriva och berätta ditt betyg på SATS Flow.

laDesea sa...

SATS har karriärdag på lördag, och jag känner en av dem som arrangerar den. Egentligen var allt fullbokat men hon sa att hon kunde klämma in en tid för mig, om jag ville. Och vem vill inte på intervju med Niklas?!

Tror inte benet är så illa, men det är irriterande! Får verkligen ta det lugnt på boxen i morgon. Gissar på att du är upptagen innan boxen?

carolina sa...

jag älskar "how i met your mother"! =) nu syns nya designen förresten =)

jo sa...

Jäh för How I met your mother! Nya säsongen är hittills bara helt lovely!
PS: Jag har börjat tycka det är kul med träning nu =D