måndag 12 oktober 2009

Beröm!

Jag har fått beröm idag :) Jag hade avstämningsmöte med chefen på nya jobbet, och hon öste fina ord över mig som gjorde mig så glad, så glad! Jag kände mig riktigt bra och uppskattad faktiskt, och sådant får mig att jobba hårdare. Finfint!

Jag har även hållit i ett elevkårsmöte utan att veta att jag tydligen blivit lite smått inofficiellt utnämnd till ordförande... Det var ganska spännande faktiskt, och jag tror att det skulle bli en bra elevkår om jag får bli officiell ordförande också. Jag är ganska bra ibland, tro det eller ej ;)

Träningen gick finfint och även maten har gått som på räls, så idag har varit en toppendag rakt igenom! Så jävla skönt att vara back on track, och nu finns det inget som kan stoppa mig! Jag håller på att jobba om mina mål lite, eftersom jag inte kommer klara viktmålet på utsatt tid. De här veckorna av slapphet har satt sina spår, och jag tänker inte tokbanta och förstöra min kropp bara för att nå en viss vikt till ett visst datum... Nej, det är inte värt det. Därför kommer jag skjuta lite på det. Jag kommer väga mig nästa fredag igen, och där efter presenterar jag de nya målen :)

Och min företagsidé som ni ville höra mer om... Jag vill inte avslöja så mycket än, eftersom jag inte vet riktigt hur jag ska gå till väga, men när jag vet det får ni också veta :) Fast själva startandet ligger långt fram i tiden, ett par år eller så :) Och det handlar om hälsa och företagshälsovård, så mycket kan jag säga.

Imorn blir det spinning 07.15 och sedan musikskrivande innan ensemblelektionen på eftermiddagen. Dundernajs! Eller hur, Louise?

1 kommentar:

laDesea sa...

Dundernajs som fasen!! Underbart ord. Härligt att du haft en bra dag!