måndag 26 oktober 2009

Pepp! Och Bullen borde sova...

Ögonen faller ihop snart, och imorgon bitti är det upp och jobba som gäller. Klockan är redan för mycket och jag måste duscha innan jag kan lägga mig och gosa ned mig bredvid Rufs.

Att det gick så bra igår på Högskoleprovet gav mig verkligen en kick, och även om resultatet inte räcker till för att komma in på det jag vill, så har jag bevisat för mig själv att jag inte är helt dum i huvudet. För att vara första gången och utan vidare förberedelser (1/2 dag panikmatteplugg och ett par tafatta försök till pluggande i somras...) så gick det faktiskt strålande bra! Det var nog en hel del tur inblandat också, men i alla fall...

Nu är jag grymt pepp på både studier, framtida företagsplaner och viktminskning! Jag SKA lyckas, så det så :)

Eventuellt blir det fasta fr.o.m. imorn och tre dagar framåt, det beror på hur kroppen mår när jag vaknar. Träning blir det i alla fall imorgon! BodyPump, som vanligt på måndagar. Godnatt!

2 kommentarer:

J sa...

men jösses, det är ju sjukt bra för att ha skrivit första gången! jag är på allvar impad! :) jag skrev 0.7 första ggn jag skrev, inte vidare bra ;P
se, du kan så mkt mer än du tror :)

hmm, minns inte den där om barnfamiljerna, hela dtk-delen var en enda stor dimma för mig. fastnade svinlänge på 2 frågor och blev gråtfärdig när han sa att halva tiden gått, då var jag typ fråga 5. ändå gick den ganska bra enligt facit.
jag TROR inte att normeringstabellerna brukar skilja sig från år till år, men det kan hända att den gör det i år då det var så många fler som skrev.

J sa...

ligger precis på gränsen eller?
jag HOPPAS att de förändras, jag ligger ett jävla poäng ifrån 1,2, som var mitt mål, så om de ändrar det neråt, eller hur det blir är jag nöjd ;)

om det inte räcker för att komma in på vårterminen så får jag snällt ge mig in på det igen.
ska du skrivanodol?