tisdag 20 oktober 2009

Återfunnet!

Någon har postat detta till mig, fast utan att ange avsändare. Det
står bara att de hittat det på en spårvagn.

Det är alltså större delen av innehållet i min stulna plånbok,
allt utom busskort, ett kort på Rufs som låg i busskortet, mina
kontanter och själva plånboken... Mina betalkort och gymkort är
kvar, och även pacemakerkortet som visar att jag har en sådan ifall
något skulle hända.

Att de hittat sakerna på spårvagnen bekräftar att jag faktiskt blev
bestulen på gymmet och inte tappade sakerna... Jag åkte nämligen
bara buss den dagen. Fantastiskt snällt av den anonyma upphittaren att
skicka hem resterna i alla fall! Tack!

4 kommentarer:

laDesea sa...

Wow. Det är helt galet vilka underbara människor det finns där ute. Det finns fortfarande hopp om mänskligheten mao :D)

Louise sa...

oj vilka vänliga själar det finns i världen :)

Frida sa...

Oj det var snäll, säker på att det inte är tjuven som skickat? :P

borninjune sa...

Vilken tjuv är sa rubbad och skickar resten av det han inte vill ha till ägaren?
Tycker det är skönt i alla fall att du fick tillbaka lite av innehallet.