onsdag 7 oktober 2009

Solen skiner! Och vi har fått lägenhet!

Ja, solen skiner inte ute då, för där spöregnar det, men den skiner inuti lite mer än den gjorde för ett par dagar sedan. Det gick finfint på jobbet idag och vi hade en grym ensemblelektion i skolan, och för en gångs skull så tyckte jag att min sång faktiskt lät hyfsat bra, så jag är nöjd.

Imorgon blir det 30 minuter spinning och 30 minuter core innan jobbet, och sedan blir det träning tors-sön, så även om jag inte tränade idag eller igår så hinner jag ändå med mina pass den här veckan - skönt!!

Eventuellt har jag lite press på mig att bli lite tightare i kroppen redan till slutet på den här månaden...men vi får se ;) Det kanske vankas en liten överraskning här nämligen, och om det blir så så vill jag se fin ut när den dagen kommer (och jag vet att jag är jättekryptisk nu, men det måste jag faktiskt vara...ni får veta sedan!)

En annan bra sak är att vi har fått lägenhet!!! Nu bor vi ju på 27 kvm i en studentlya (som förvisso är hur fin och fräsch som helst), men i augusti nästa år flyttar vi till en sprillans ny lägenhet på Friggagatan :) Den är så ny att den inte ens finns än, utan platsen där den kommer finnas är bara en grötig byggarbetsplats än så länge... Men det kommer bli jättefint, och trots att den nya lägenheten bara är en etta så har den superbra planlösning, och en skjutdörr mellan rummet och köket, så man kan nästan kalla det för en tvåa ;) 34 kvm är den på, så det går åt rätt håll i alla fall!

Nu måste jag sova... Jag är ett vrak, som vanligt :P Natti!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Grattis till lägenheten! Nybygge! Så fräscht!

borninjune sa...

Grattis till lägenheten!!!
Vi söker ocksa en ny, vi behöver en trea. Är rätt mödosamt sökande.