tisdag 27 oktober 2009

Sweet!

Jag pratade precis med S.A.F.E och Les Mills, och mina licenser i Styrketräning, Personlig Träning och Aerobic är fortfarande aktiva! Jag får jobba hur mycket jag vill!

När det gäller Pump och Combat så behöver jag gå om grundutbildningarna, eftersom det var över 3 år sedan jag instruerade sist (shit, är det SÅ länge sedan?!), men det kommer knappt kosta mig något eftersom jag får halva priset på utbildningarna, och halva priser på halva priset om jag lyckas få jobb innan dess och sedan anmäler mig via gymmet...

Jag ska träffa träningsansvarige på SATS Landala redan ikväll, så håll tummarna för mig ordentligt mellan 18.00 och 19.00 ikväll!

Jag vill nästan gråta av lycka när jag tänker på att få instruera igen. Det känns som att jag har hittat hem, för andra gången :)

1 kommentar:

Åsa sa...

Lycka till! Det är klart att du ska köra klasser igen.