måndag 5 oktober 2009

Stress!

Det här kommer bli en stressig vecka. Definitivt. Jag har nämligen gett mig fan på att hinna träna mellan skola och kvällsjobb (och denna vecka jobbar jag mån-tors), och eftersom passen slutar 17.30 och jag börjar jobba 18.00, och det tar ca 20 minuter att gå från gymmet till jobbet, så blir det minst sagt tight. Men det går. Allting går, bara man vill :)

Kanelbullarna vi bakade på jobbet blev supergoda, men min mage höll inte med om det så nu har jag ont och ska gå och lägga mig. Men, trots min protesterande mage så känns det verkligen som att jag är back on track igen. Jag har dock en del saker att reda ut imorgon... Konsekvenser av mitt dåliga mående och ännu sämre agerande under den gångna veckan, skulle man kunna säga... Håll tummarna för mig.

Förresten så känner jag på mig att jag kommer lyckas nu. De här kilona som är kvar kommer försvinna, och jag kommer bli grymt snygg och grymt frisk på köpet!


Godnatt!

Inga kommentarer: