lördag 17 oktober 2009

Sammanfattning.

(Frukost/lunch! 250 g feta/oliv-keso, 1/2 äpple (jag åt ett helt äpple tidigare idag också), lite pumpafrön och lite solroskärnor. Gott!)

Vikten: 64.6 (64.3 igår, men det går ju lite upp och ned antar jag...). Med andra ord så har mitt fuskande verkligen satt sina spår, och det är dags för en ordentlig skärpning.

Konserten: Gick väl okej. Inte bra, men inte heller katastrofalt dåligt. Jag sjöng, det lät bara lite illa, jag fick massor av negativ kritik, och jag kommer göra det bättre nästa gång.

Träningen: Jag ska snart iväg på BodyPump och maxa på knäböj. 20 kg blir det, och nu när jag har skrivit det här i bloggen så kan jag inte låta bli. Jag hoppas att knäna håller bara, just nu gör det lite ont faktiskt, men det kanske hinner ge med sig... Det är ju en timme kvar till passet...

Maten: Gick bra ett par dagar, men så blev jag alldeles för fattig för att kunna äta som jag vill, och då blev det en del billig skit... Ikväll blir det tacos hemma hos Sigrid, och säkerligen en hel del vin också... Men det är ju helg, och jag kör 5 pass den här veckan, så jag orkar inte riktigt bry mig om det :)

Mina nya målsättningar som jag pratade om i förra veckan får ni ta del av om någon dag, just nu går allting i ett och jag har knappt tid att skriva! Men jag ska hålla er uppdaterade på ett eller annat sätt ändå. Det lovar jag :)

1 kommentar:

borninjune sa...

Vad söt du är!!! Menar det verkligen. Riktigt fin bild.