måndag 19 oktober 2009

För sent, som vanligt...

Som alltid är jag för sen i säng. Jag borde sova för länge sedan, och Rufs ligger redan i sängen. Jag ska krypa ned nu jag också, är grymt trött!

Någon Combat blev det inte idag, för jag ville verkligen umgås med Rufs och han ville styrketräna, så det blev lite armar, axlar och mage på Friskis istället. Grymt skönt faktiskt!

Nu är helgen över och jag ska fortsätta på samma fina spår som jag påbörjade förra veckan, alltså LCHF. Idag fick jag ett riktigt bevis på att min kropp inte alls tycker om kolhydrater, för jag vaknade med svullen kropp, ont i magen och huvudet, och en enorm känsla av bakfylla (jag drack bara ett glas vin och en cider igår, så jag tror faktiskt inte att det var alkoholen som gjorde det...). Dessutom var jag så sjukt trött när jag vaknade, och så vill jag inte ha det! Nej, kolhydraterna ska väck, så är det bara!

Veckan som kommer bjuder på extra mycket träning, för vi har specialvecka i skolan och jag har valt dans :) Finns det en möjlighet att skaka rumpa så tar jag den, så är det bara! Det blir dans varenda dag, och vi ska köra både afrikanskt, Bollywood (ååååh, så rooooligt!!!), modernt, balkan... Ja, massa saker! Det kommer verkligen bli fantastiskt kul!

Jag kommer träna som vanligt utöver dansen också, så det blir en hel del rörelse och det gillar jag!

Nu: Soooova! Godnatt!

2 kommentarer:

Åsa sa...

Hoppas att du får en fin träningsvecka.

laDesea sa...

Åh, dansvecka låter superroligt! Vad avundsjuk jag blir! Är d på box på fredag?