måndag 12 oktober 2009

Bråttom!

(Frulle a' la LCHF. Ett ägg, en sked majonäs och även ett äpple som inte syns i bild. Kokt ägg är bland det äckligaste jag vet, men jag måste äta ägg om jag ska klara LCHF utan kött (och jag tänker knappast börja äta kött igen), så jag får ta tjuren vid hornen. Och det gick väl okej, för nu ligger ägget i magen!)

Tokstress!!! Nu måste jag verkligen rusa till skolan. Hela natten har jag legat och funderat över hur jag ska göra med min kost och min träning och det här att jag känt mig så omotiverad på sistone, och nu tror jag att jag har en lösning. Nu är jag pepp igen, och jag berättar mer senare!

I eftermiddag: BodyPump

Hej så länge!

1 kommentar:

carolina sa...

gillar du inte stekt ägg? eller skiva kokt ägg, lägg på ett fast salladsblad och ha majonäs och räkor på, och ät som macka utan bröd :)