tisdag 13 oktober 2009

Bullen goes duktig!


Upp halv (okej, 20 minuter i) sju, ett äpple och lite vatten, 45 minuter (lågintensiv) spinning, och nu frulle a'la LCHF! Gött :)

Ett kokt ägg, lite tärnad ost, en hackad tomat och en klick majonäs, och på det en hel massa salt och peppar. Man känner inte äggsmaken när det är så mycket annat till, och det är bra :P Jag är fortfarande lite rädd för kokt ägg, eftersom det känns som att gulan är en stackars kyckling som jag tar livet av... Och ja, jag vet att gulan inte alls är någon kyckling och att äggen i de flesta fall inte ens är befruktade, men jag har haft lite äggfobi sedan barnsben, så jag tycker att jag är ganska duktig ändå som klarar av att äta det!

Nu: Pianoövande och tvätt innan skolan. Jag är trött som ett as, men det får gå!

3 kommentarer:

laDesea sa...

Riktigt bra jobbat att komma upp! Skulle jag aldrig lyckas med... Missuppfattat ja, lästa precis din kommentar. I helgen har jag fått en del... intressanta sms. Det har varit helt omöjligt att inte tolka dem som väldigt flirtiga, men tack och lov visade det sig att de inte var det. Eller att han nu har förstått hinten och taggat ner lite.

carolina sa...

åh, är du duktig på piano? det är så vackert, önskar att jag själv lärde mig spela..
duktig du är som tränar på morgonen, huu! jag kan på min höjd ut och springa då, en liten mini-kortis :P

laDesea sa...

Missuppfattningen (som nog inte var en missuppfattning, men han har som sagt taggat ner nu) rör en snubbe som du faktiskt har sett, nämligen han som diplomerade mig. Per, 42. Vilket gjorde det hela rätt jobbigt eftersom jag inte bara kan dissa honom utan faktiskt måste ta tjuren vid hornen och snacka med honom om det. Vilket jag gjort, och nu är det bättre. Tror jag. Suck!