söndag 4 oktober 2009

Saker som Bullen trånar efter:











Egentligen borde jag sova, men istället så dregglar jag omkring på HMs hemsida och är nästan lite glad över att jag inte är kreditvärdig förrän i april... Annars hade jag nog handlat, och eftersom jag inte har några pengar så vore det dumt... Men ååååh så gärna jag vill ha de här sakerna, och massa fler saker från samma butik... Jackan ni ser här ovan, den är faktiskt ett måste! 799 kr kostar den och den SKA bli min!

Om någon känner sig rik och har en sisådär 3000 kr över så kan ni skänka dem till mig, så jag får känna mig snygg i höst ;)

Imorgon börjar mitt LCHF-liv på riktigt, förresten. Kylen är laddad med ägg, ost, quorn, grönsaker och annat som hör till, och jag är pepp och back on track. Heja mig! (Jag har kämpat stenhårt med att lära mig äta ägg den här veckan, ska ni veta! Jag tycker inte alls om ägg egentligen, och som vegetarian så går det lite emot mina principer att äta det... Men så länge det är ekologiskt och det går att maskera smaken någorlunda så går det faktiskt att klämma i sig ändå...)

1 kommentar:

Lisa sa...

Jävlar vilken bra kommentar du skrev på min sida, om "sista gången!" TACK!