tisdag 13 oktober 2009

Lååång dag!

Mysig ensemblelektion, personalmöte och schemaläggning och efter det en hel massa skratt hemma hos Elin. En rätt härlig dag, med andra ord :)

Maten klarades av fint i äkta LCHF-anda, och trots att jag ätit alldeles för lite (endast två mål, eftersom jag varit på språng hela dagen...dåligt) så känns det bra med själva sakerna jag ätit, även om mängden kunde ha varit större... Inget magont eller uppblåsthet i sikte, jag tror LCHF är bra för mig faktiskt!

Middagen blev medköpt kinamat som Sigrid och jag åt hemma hos Elin, det blev en omelett för min del, med grönsaker i och jordnötssås till. Det var jättegott, men restaurangen vi handlade på kändes som att den skulle passat in i slutscenen på någon Beckfilm... Typ det stället dit alla spår leder, och där Gunvald stormar in med håret på ända, rödsprängda ögon, slipsen halvknuten och pistolen i högsta hugg, bara för att rädda den försvunna flickan i allra sista sekund innan restaurangägaren (som egentligen är hallick) tar livet av henne... Om jag någon gång skriver en deckare så ska slutscenen lätt utspela sig på den kinakrogen!

Nu: Sova. Imorgon: Vila från träningen, Ensemble och genomdrag inför torsdagens konsert och sedan jobbelijobb på kvällen! Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vill gärna ställa några frågor till dig.
Maila oss gärna. haanna@live.se

Mvh
Hanna och Fanny