torsdag 22 oktober 2009

Nya mål!

(Lunch! Samma goda omelett som här om dagen, med en klick tacosås också. Hur gott som helst!)

Så där ja! En bra sak med att vara hemma är att man har tid att fundera över framtiden :)
Nu är mina nya mål klara, och ni ser vikt och datum till höger lite längre ned på sidan! Hela projektet är förlängt till nyår, och det kommer vara LCHF som gäller.

* Jag kommer träna 4-5 ggr/vecka, precis som jag gör nu (kan bli 3 ggr någon vecka, om det händer något speciellt)
* Jag kommer äta max en frukt om dagen, och plocka bort alla andra kolhydrater.
* Min kost kommer vara baserad på quorn, avocado, ägg, grädde, smör, en del nötter, ovanjord-grönsaker, ost, andra feta mejeriprodukter, tofu och liknande.
* Jag kommer fortsätta med en "ätardag" i veckan då jag äter precis vad jag vill!
* Jag kommer äta mindre portioner fr.o.m. nu.

Det är ont om tid för att nå målet, verkligen, men jag tror att det kan gå faktiskt. Jag släpar omkring på väldigt många kilo i överflödig vätska, det både syns och känns, och de kilona kommer säkert rasa av mig om jag inte tillför så mycket kolhydrater... Så jag tror nog att det kan gå ganska fort!

1 kommentar:

jag och fotbollsspelarn sa...

Gjorde mig av med en "taskig" vän för ett tag sen, men det visar sig att det finns flera såna =/