måndag 19 oktober 2009

En bra dag!

Dans hela dagen i skolan, och vi såg ett jättebra reportage om en indisk dansare som verkligen var så fantastiskt duktig! Jag höll på att svimma när jag såg hans piruetter, han var så jäkla teknisk och asgrym att jag knappt trodde det var sant! Wow! Vi dansade afrikansk dans också, och jag tror det kanske kommer kännas lite i benen imorgon eftersom man har så låg tyngdpunkt (alltså lite böjda knän och "tung" kropp) i den typen av dans, så det blir ganska mycket statiskt arbete... Jag trodde inte att det tog så mycket, men det kändes rätt rejält på BodyPumpen efteråt att jag redan hade tränat lite :P

Pumpen gick superbra, och jag tror att det var dopingmedel i influensavaccinet, eftersom jag kände mig starkare än vanligt :)

Maten har också gått jättebra! Liiiite för mycket kolhydrater i form av frukt (och majs, eftersom vi hade majs i quornfärssåsen igår och jag åt resterna av den till lunch idag, tillsammans med vitkålssallad), men det känns ändå helt okej!

Jag slog mitt personliga rekord på jobbet också, och fick beröm av flera personer, så jag går och lägger mig som en nöjd tjej nu! Imorgon blir det vila från träningen (tyvärr) för jag måste verkligen plugga, men det blir lite salsa och annat skoj i skolan så röra på mig får jag i alla fall!

Godnatt!

Inga kommentarer: