söndag 25 oktober 2009

Dagen-efter-Bullen.

Den där timmen extra sömn som de säger att man har fått, den känns inte av så mycket. Herre min Gud vad trött jag är!! Jag tror jag börjar bli gammal...Alkohol förstör mig rejält nu mera :P

Döm om min lycka när jag öppnade kylskåpsdörren och hittade en flaska Pepsi Max som jag handlat för ett par dagar sedan! Denna väldigt onyttiga, men ack så ljuvliga, dryck kan verkligen göra underverk för bakistunga huvuden... Så efter ett halvt glas är jag ju nästan människa igen!!

Om en kvart åker jag till jobbet, och jag hoppas att det snart ska sluta regna så att jag kan ta riiiiiktigt långa promenader med vovven Tryggwe idag. Det är tjejen jag jobbar hos som äger Tryggwe, och han är en riktig liten myshög!

Vi ses lite senare :)

3 kommentarer:

J sa...

haha shit vad många detaljer du hade koll på, jo då, det var jag :) det var vid ingången jag såg dig också, blev dock alldeles nervös och visste inte riktigt vad jag skulle säga om jag gick fram "ehm, hej det är jag som läser dig blogg", haha. nästa gång får vi hälsa :P

det gick bättre än sist, men inte tillräckligt. 1.1 blev det. för egen del? läste att det gått bättre än du trott, härligt :D
blev ruskigt förvånad över vilka delar jag plockat flest poäng på, trodde svenska lösdelen och nog-delen gått hyfsat bra, det hade i själva verket gått katastrofalt dåligt märkte jag när jag räknat medan dtk-delen som jag nästan grät över när jag var klar med för att jag inte fattat ngt hade gått över förväntan. strange.

clara sa...

vilken bra blogg jag hittat! :)
jag har två frågor, hur lång är du? och hur i hela världen orkar du träna så mycket utan några kolhydrater?
kram

Linda sa...

Jag jobbar som djursjukvårdare