tisdag 1 september 2009

Nu ska vi göra Kalmar!

(Jag älskar dig så mycket att det svämmar över ibland. Hoppas du alltid stannar hos mig.)

Om en kvart sätter vi oss i bilen och rullar mot fina Kalmar. Rufs ska till ögonläkaren, och vi ska även träffa Rufs mor och en av hans yngsta bröder. Det kommer bli en mysig dag! Synd bara att det är p.g.a. ett läkarbesök...men man kan ju inte få allt ;)

Jag tycker så mycket om Kalmar, och hoppas verkligen att jag kommer komma in på Journalistprogrammet där nästa år, och att Rufs i så fall vill flytta med mig.
Min mage är fortfarande helkass, och nu efter två frukostsmörgåsar med ost och smör och en banan, så mår den om möjligt ännu sämre. Hoppas det går över snart.

Idag blir det ingen träning, men imorgon hoppas jag på Box och kanske lite BodyBalance :) Det var länge sedan!

Nu: Tandborstning och väskpackning.

1 kommentar:

J sa...

ni är otroligt fina tillsammans