måndag 28 september 2009

En ny start.

Jag vet att jag särskrivit rubriken, och det är meningen, för det är dags för en ny start. Inte en nystart alltså, utan en ny start. En till. Inte börja om från början, utan börja igen där jag slutade.

Motivationen är tillbaka och nu jävlar ska det tappas kilon! Vegetariskt LCHF (ja, något modifierad sådan i alla fall) och ett par dagar med riktigt ren och nyttig utrensningsmat. Nu gäller det!

Ingen träning idag och inte heller imorgon, tyvärr, men på tisdag blir det spinning! Imorgon hinns det inte med pga besök hos hjärtläkaren. Iofs har jag hört rykten om att de ska tvinga mig köra någon form av maxpulstest med telemetriuppkoppling... Så det kanske blir läkarbesök och träning kombinerat ;)

Nu är jag för sen i säng igen, så jag säger godnatt nu. Godnatt.

1 kommentar:

soffan sa...

Lycka till med din nya start :)!!