måndag 14 september 2009

Intensiv dag, minst sagt :)

Ledsen för den dåliga uppdateringen... Den här dagen har verkligen gått i ett! Först skola hela dagen, sedan direkt till gymmet, och sedan från gymmet direkt till nya jobbet :) Stress, med andra ord! Fast den roliga typen av stress. Allt jag gjort idag har varit så fantastiskt roligt och lustfyllt att jag önskar att dagen bara skulle fortsätta!

Mysig sånglektion imorse, sedan ett grymt Pump-pass och så första riktiga passet på nya jobbet - och det nya jobbet gillar jag mycket! Känner mig lite nervös och stressad över att jag inte presterade tillräckligt bra (fast det gick jäkligt bra egentligen, det är bara det att jag hatar när folk är bättre än vad jag är, om det inte är så att jag har hjälpt dem att bli så bra...) och över att det känns som jag har glömt något väldigt viktigt. Det är ingen rolig känsla. Imorgon ska jag jobba igen, och då jäklar ska det presteras! Jag har saknat det här med att ha ett prestationsbaserat jobb, det märker jag ju nu :)

Kosten idag har verkligen varit katastrof! Nu kommer jag (återigen) börja skriva upp det jag stoppar i mig för att hålla bättre koll på vad som egentligen slinker ned... Så här kan det ju inte fortsätta!

Nu ska jag sova, och imorgon blir det vila från träningen och sovmorgon till 8.30. Gött!

Inga kommentarer: